tirsdag 28. september 2010

En flott høstdag - 28.09.2010

I dag har det har vært ett nydelig vær - skyfri himmel og strålende sol - og da var det en selvfølge at den skulle nytes til fulle!!

Jeg og alle de voksne mopsene dro ut på tur i skogen der vi ble værende i hele 2 1/2 timer. Tiden fløy og det var utrolig godt å være ute sammens med alle hundene. Ingeborg ble igjen hjemme siden hun bare er 5 mnd gammel (hun er for ung til disse krevende turene og har nok med å leke i hagen), noe som ikke er problematisk da hun legger seg i buret sammens med bamsen sin og sove.

Hundene storkoste seg og jeg fikk tatt noen flotte høstbilder (kommer senere).

Bildet nedenfor tok jeg med mobilen (Marie og meg) da vi var kommet opp til toppen i Onnarheimslia. Her er det en utrolig flott utsikt over Husnes og omeng, Kvinnherad Turlag har "turbok" som alle kan skrive seg inn i - noe vi flittig bruker.

Nå er klokken 23:55 og jeg skal finne "loppekassen min" - ha en god natt!!


Posted by Picasa

Ingen kommentarer: