torsdag 21. oktober 2010

Vinteren 2010/-11 første snøfall

I natt kom snøen hit til Husnes. Dette er UTROLIG tidlig siden vi bor på Vestlandet - i fjor kom den rundt 21.12.2009 - og i år 21.10.2010. I følge værmeldingen skal det nå snø i ca 3 dager til så vi får kanskje hvit mark i noen dager :)

Både jeg og hundene er glad i snøen, mopsene elsker å løpe- og grave i den og jeg synes det blir så lyst, rent og fint ute i forhold til det mørke og kalde som det ellers er her. Ikke minst så er jeg jo vant til skikkelige vintrer siden jeg kommer fra Nord-Norge og der består jo store deler av året av vinter!!

De 2 bildene nedenfor tok jeg i dag med mobilen da vi var på tur i Onnarheimslia. Snøen henger godt i trærne og jeg synes det er veldig idyllisk. Hundene storkoste seg med å løpe fritt hele turen (2 timer)!!




Fra venstre: Esmeralda, Egon & Anna





Posted by Picasa

Ingen kommentarer: