søndag 17. juni 2012

ENDELIG er ventetiden over :)

KENNELEN`S M-KULL ER ENDELIG FØDT!!

Kvelden 12.06.12 fødte Marie (Snowpug`s Baroness Marie of Victory) 7 valper - 6 tisper og 1 hannvalp. Dessverre så mistet vi 3 tisper - men hun har igjen 4 velskapte og flotte valper som vokser og legger på seg for hver dag som går.

Faren til valpene er hannhunden som jeg har på deleie sammens med min venninne Dagny Håheim - Snowpug`s Incredible Oliver Twist (Oliver).

Dette er Oliver sitt første kull og denne kombinasjonen har vært planlagt siden 2010 - så det har vært en rimelig lang ventetid - men det er jo et ordtak som sier "At den som venter på noe godt venter ikke forgjeves" :) og i dette tilfellet så må jeg jo bare si meg helt enig!!!

Marie er som vanlig en fantastisk mor til sine valper og jeg tror hun regelrett forguder sine små englebarn!!

Nå er det å starte "navne prosessen" og dette kullet er kennelen`s M-kull noe som vil si at alle valpene kommer til å begynne stamtavle navnet sitt med M - f.eks "Snowpug`s Moby Dick" etc. Dersom du har noen fine navneforslag mottar jeg de med glede - send de gjerne til meg på mail: snowpug@online.no

Mange bilder er tatt og jeg skal så snart jeg får anledning til det overføre dem til dataen og lage et eget album til kullet.





Ingen kommentarer: