mandag 27. desember 2010

Anna har fått julegave fra datteren Ronja i Haugesund

I dag 27.12.2010 mottok vi en flott pakke fra datteren til Anna, Ronja, som bor i Haugesund sammens med sin eier Jorunn. De hadde kjøpt Anna en flott silke-kjole og kåpe på sin ferie nede i Pataya, Thailand. Anna passet begge klesplaggene perfekt og viser stolt frem sin kjole og varme kåpe.

Tusen takk Ronja & Jorunn for denne kjempefine pakken. Ingen av hundene mine har kjole eller kåpe så dette var veldig spesielt :)

Ellers så har julen hittil vært veldig koselig. Har koset meg her hjemme sammens med min sønn og hundene. Spist masse god mat (noe som hører julen til), sett på koselige julefilmer og lest gode bøker. Det er veldig kaldt ute, opp mot -12 grader noe som jeg synes er for kaldt for mopsene å gå tur i. Dette da vi alltid går tur i skogen og på grunn av snømengdene og at mopsen er lav på føttene sine blir de veldig fort kalde i buken. Derfor har de nok med å lufte seg i korte perioder ute i hagen/luftegården - noe som de selv er veldig fornøyde med.

Håper at alle mine venner, gjester og bekjente har en fin og fredfull julefeiring - og at de som har kjæledyr tar godt vare på dem.

NB husk at mange hunder ikke tåler den fete julematen som vi mennesker spiser....Hundene kan lett få mageverk og diare så jeg håper alle passer godt på slik at ingen blir plaget :)

Varme juleklemmer fra Mona & mopsene


Posted by Picasa

Ingen kommentarer: