tirsdag 28. desember 2010

Julegaver fra Dagny, Oliver & Lille Oscar


I dag 4. juledag fikk jeg ett kjempekoselig besøk av Dagny med mopsene våre Oliver & Oscar, hennes far og hennes 3 yngre søstre, UTROLIG KOSELIG!!

Jeg ble så overrasket over å se hvor utrolig lik Ingeborg & Oliver er på hverandre, samme benstamme, pels struktur og farge, størrelse, kropp/holdning og anatomi - de er som 2 dråper vann bare av forskjellige kjønn. I mine øyne 2 nydelige hunder med stor personlighet!!! Begge var overlykkelige for å se hverandre igjen og man skulle ikke tro at de hadde vært fra hverandre en stund - da de lekte så godt sammen som om de bodde under samme tak :)

8 elleville mopser hadde det kjempegøy ute i snøen, lekte og sprang sammen :) Det er så fint å se at alle hundene koser seg sammen i full harmoni - mopsen er en genuin rase i mine øyne da de går godt sammen med alle hunder. Så lenge de får positiv oppmerksomhet og kan leke å ha det gøy så er de fornøyde!!

Nå er hundene mine slitne etter mye leking og noen sover mens andre spiser på tyggebeinene sine - det kommer nok til å bli en rolig ettermiddag siden de har fått ut så mye energi sammens med kameratene Oscar & Oliver.

Dagny, Oliver & Oscar hadde med seg julegaver til Snowpug hundene - og FOR NOEN GAVER!!! Jeg ble helt målløs og veldig rørt over omtanken hun viser for meg og hundene. Du er et fantastisk menneske Dagny - TUSEN takk for at jeg får være din venn :)
Hun hadde laget Julestrømper til alle 6 hundene med forbokstaven til hver hund på hver av strømpene: E - for Esmeralda, A - for Anna, I - for Ingeborg, D - for Denise, M - for Marie og E - for Egon. Oppe i strømpene var det ett tyggebein og en liten myk bamse til hver av hundene - noe de satte VELDIG stor pris på!!!

I tillegg til dette hadde hun laget og designet en diger hundepute (i rosa + lilla) til mopsene med profilen til Lille Oscar som motiv - jeg er MEGET imponert over kreativiteten til Dagny og synes hun er fantastisk flink med å få til slike ting :) Ikke minst er jeg kjempeheldig som har en slik god venn som lager slike flotte mopseting til meg!!!

Dagny har også laget 2 stk burtrekk til meg - ett i blå farge og ett i rosa farge - der begge burtrekkene har profilen til Lille Oscar som motiv + at hun har laget teksten "Snowpug" på hver av trekkene!!! Jeg er så utrolig takknemlig for alt da ingen av disse tingene kan kjøpes for penger - da de er laget personlig til meg og hundene :)


Romjulsklem til alle mine lesere fra Mona og alle Snowpug mopsene


Julestrømpe til hver av hundene



Stor hundepute i rosa/lilla med motivet (konturene) av Lille Oscar



Burtrekk i rosa farger med teksten "Snowpug" og motiv/konturene av Lille Oscar



Burtrekk i blå farger med teksten "Snowpug" og motiv/konturene av Lille Oscar

Posted by Picasa

Ingen kommentarer: