torsdag 3. mars 2011

Skogstur 02.03.2011

Heisan alle blogglesere :)
I går var jeg og 4 av mopsene ute på en fantastisk skogstur i vårværet. Vi tok turen opp mot Bremstølen slik at de kunne få løpe fritt hele turen som t/r tok ca 1t 50 min. Passelig lengde siden mor (jeg) langt ifra er bra etter influensaen. Feberen kommer å går enda og jeg hoster som en gammel fisker..hi hi. Så det er ikke så mye krefter i kroppen min enda å da må jeg begrense meg med hva jeg utfolder meg i :) Men denne turen var skikkelig fin og hundene var kjempeglade for å se at våren er begynt å komme, snøen har forlatt oss og det er flott å gå i skogen uten å være redd for å skli og falle...

Bildene jeg har lagt ut er fra turen vår og er av Anna, Egon, Esmeralda & Ingeborg.

Ønsker dere alle en fin dag!! Varme klemmer fra Mona & Snowpug mopsene

Egon
Ingeborg

Esmeralda

Anna & Egon

Ingen kommentarer: