fredag 25. februar 2011

Kubbelys med personlige bilder

I dag har jeg vært i det kreative hjørnet (innimellom febertoktene mine)...
Jeg har jo blitt veldig mye inspisert av mine venner Dagny G. Håheim & Haldis Larsen (2 damer som er utrolige kreative og flink med håndarbeid). Så jeg måtte jo bare prøve for å se om også jeg fikk til å lage kubbelys med motiv - og JAMMEN fikk jeg det ikke til - ble rent overrasket over meg selv!!

Kubbelysene som jeg laget er med bilder av mine egne hunder - noe som med en gang ble litt mer komplisert enn hva det i utgangspunktet skulle være. Dette da jeg måtte skrive ut bildene på den ene delen av serviettene som det ikke var motiv på. Siden papiret på en del serviett er utrolig tynt ble det mye knoting - men jeg fikk det til slutt til - selv om ikke resultatet ble helt perfekt... Men øvelse gjør mester og jeg gir ikke opp :)

Dette ga meg mersmak, så jeg skal etter hvert kjøpe inn kubbelys som egner seg til å lage motiv på slik at jeg kan lage mange forskjellige lys :)

Klem Mona

Dette er de ferdige lysene dandert på spisebordet - ble ganske så fornøyd selv :)
2 stk personlige kubbelys
Dette lyset fikk et kollage motiv med 5 av Snowpug hundene
Dette lyset fikk et motiv av Snowpug`s Incredible Oliver Twist




2 kommentarer:

iris sa...

oi..! flotte lys!

Kennel Snowpug sa...

Hei Iris :) Tusen takk for positive tilbakemeldinger på lysene mine.
Jeg skal begynne å selge slike personlige kubbelys og kaffekopper fra våren av!! Så det er bare å ta kontakt igjen dersom du ønsker et slikt :) Mvh Mona & mopsene