tirsdag 10. januar 2012

Godt nyttår og velkommen til 2012!!

Velkommen inn i 2012 alle lesere og håper dere alle har hatt en fin jule- og nyttårs feiring :)
Her i huset har vi hatt det veldig rolig og koselig. Hundene og jeg har for det meste spist, sovet, sett på tv/juleprogrammene og gått turer (når været har tillatt det). Valpene dro i dagene rett før jul - det ble veldig stille og rolig i huset etterpå, tomt & trist siden jeg blir så forferdelig glad i de små babyene. Jeg er veldig glad for at lille valpen Bolle skal være her hos meg frem til slutten av februar - da flytter han til sitt nye hjem.
Vi var på romjulsovernatting hos min gode venninne Dagny Håheim & vår felles hannhund Oliver. Må gratulere henne så mye som mamma til sin lille baby, Peder, som ble født på selveste nyttårsaften 31.12.2011.
Oliver er nå hos oss, her i Snowpug huset, noe jeg synes er kjempefint. Oliver liker seg veldig godt sammens med de andre mopsene og han ELSKER valpen Bolle (Snowpug`s Love, Laugh & Happiness). De leker stort sett dagen lang og Oliver er utrolig forsiktig og snill med den lille valpen. Jeg er glad for at han aktiviserer Bolle for da får tærne mine hvile seg litt - hi hi hi- De er skarpe disse små valpetennene :)
Oliver & Ingeborg (er kull søsken) er like som 2-dråper vann og den eneste forskjellen mellom disse to er kjønnspreget. Det er helt utrolig hvor like de er, bare se på bildene som jeg har publisert i dette innlegget :)
Ønsker alle mine lesere en riktig fin uke!!




Posted by Picasa

Ingen kommentarer: