mandag 12. desember 2011

Min kjære storesøster Line

Publiserer dette bildet som jeg tok av min storesøster Line 17.07.2011.
Line er storesøsteren min som jeg er utrolig glad i og denne kvelden var vi samlet, familie og naboer ute på Kirkebergene ved Tennes kaien. Det var en kjempekoselig kveld med bålkos og det som hører med. Vår onkel Bjørn & hans kone Åse fra Meråker i Trøndelag var kommet opp på besøk noe de ikke hadde vært på mange år.

- Sommerminner -
Line & jeg hadde denne sommeren veldig mange fine turer i skog & fjell. Den lengste turen vi hadde tok 5 timer EN VEI - det var en tur over ett fjell inne i Nordkjosbotn - og det var Line, Gøran, Iben og mine hunder som tok denne turen. Utrolig fin og flott tur selv om den for min del var veldig anstrengende og tung - men dette var en engangs opplevelse!!
I løpet av sommeren fikk vi mange fine turer sammen der minnene fra disse turene kommer til å vare evig :)

Jeg er utrolig glad i deg kjære søster!!!!
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: