tirsdag 6. desember 2011

Lille "Bolle" f. 20.10.2011

Heisan.
Nå har valpene begynt å få sine respektive stamtavlenavn.
Nedenfor er et bilde av en av de fawne hannvalpene - Bolle - som han kommer til å bli kalt til daglig. Han kommer etter hvert til å flytte til sin eier som er Nada Von Petry. Bolle skal være her hos oss frem til februar 2012 før han flytter til sitt nye hjem.
Bolle er en kraftig liten plugg med en stor personlighet. Allerede til hans unge alder så vises MYE av personligheten - han elsker å kose - dvs det beste han vet er å ligge oppe ved ansiktet mitt å sove :) Han er ikke redd for noe - og når jeg setter kjøkkenmaskinen min i gang (den bråker noe forferdelig) sitter han sammens med søsknene sine bak meg og bare titter opp å ser hva jeg holder på med.
Denne lille krabaten har fått navnet
- Snowpug`s Love, Laugh & Happiness -

Posted by Picasa

Ingen kommentarer: