søndag 4. desember 2011

Valpene er 6 uker

Tiden flyr her i huset og valpene er allerede blitt 6 uker gamle!! De vokser og utvikler seg for hver dag og jeg er meget fornøyd med denne kombinasjonen :)

Alle valpene har fått seg eiere og de blir etterhvert å flytte litt rundt omkring i landet; fra Vadsø i Nord til Drammen i Øst og en av tispene skal eksporteres ned til Tyskland.
Eierne til valpene har allerede gitt sine respektive små sine daglige kallnavn - noe jeg synes er svært hyggelig.
De har nå begynt å spise valpefòr, Eucanuba valpefòr for Små hunderaser. Dette er de veldig flinke til alle sammen og de har en UTROLIG stor apetitt - men det er jo bare bra!!!
De er også flinke med å gå på papir for å gjøre ifra seg - dette har de vært siden 4 ukers alder noe som jeg synes er helt utrolig. Selv om de tisser, gjør ifra seg utenfor papiret så prøver de iallefall - og de får mye ros for at de er så flinke!!!

Alle valpene er forhåndsregistrerte i Norsk Kennel Klubb og jeg holder nå på å finne navn til de alle 6 - de skal jo alle begynne på bokstaven L og jeg har fått tilsendt MANGE flotte navneforslag - tusen takk til alle sammen!!!







Posted by Picasa

Ingen kommentarer: