lørdag 8. januar 2011

Bella-bacon på skitur 07.01.2011

Snowpug`s Grandduaghter of Sarah (Bella-bacon) har vært på skitur sammens med sin eier Silje Ledahl m/familie i Bergen.

Bildet av Bella i skisekken var bare helt utrolig og med det uttrykket hun har i ansiktet måtte jeg bare publisere dette på bloggen min slik at alle mine gjester kan se hvor mye hun koser seg. Bella sitter både varmt og trygt i sekken og hviler her når snøen ble for dyp og de små potene hennes ble for kalde - men MED er hun likevel i en varm skisekk :)

Selv om mopsen er liten finnes det ikke begrensinger for hva den kan være med på, det er bare å tilrettelegge for situasjonen så får både hund og eier en flott opplevelse!!



Silje har fått tak i denne selen med den flotte teksten: KAMPFMOPS noe som jeg syntes var svært morsomt å se. Det var jo engang et underholdningsprogram på tv`en som het "Hundehjørnet" og der hadde de mopser som ble sagt å være "kamphunder"..hi hi. Legger til at dette programmet var ett humorprogram slik at innholdet ikke var seriøst!!! For hvor mye kamphund er det i en mops? INGENTING :) Derfor synes jeg teksten på denne selen var regelrett slående og skulle mer enn gjerne ha hatt slike seler til mine mopser!!

Posted by Picasa

Ingen kommentarer: