onsdag 12. januar 2011

Tur i skogen

Siden vi har hatt MYE regn i en del dager så har turene våre blitt amputerte (korte) så når solen tittet frem i dag og vinteren viste seg fra sin flotte side - tok jeg alle 6 hundene med meg ut på en 2 timers tur i skogen.

I går kom det mye ny snø så jeg måtte trakke meg veg i skogen, sliten ble jeg men når jeg ser gleden i alle mopseansiktene for at de får være ute i snøen å leke - så er det helt ok å bli sliten. På våre turer så er ikke poenget å komme raskest mulig frem til målet vi har for turen, men å nyte naturen/omgivelsene så vi har et behagelig tempo på turene våre. Ikke minst hundene må jo få lov å lukte, snuse, markere, løpe omkring - rett å slett utforske alle lukter og omgivelser!!

Alle mine mopser elsker snøen, for meg virker det som om at det aldri blir for mye snø og de lever alle opp til kennelnavnet mitt "Snowpug" - hi hi hi...

Legger ved 2 bilder som er av Marie (Snowpug`s Baroness Marie of Victory)

Vi ønsker alle våre lesere en strålende vinter-onsdag!!



Posted by Picasa

Ingen kommentarer: