søndag 16. januar 2011

Bestevenninner :)

Bildet er av bestevenninnene Ingeborg & Esmeralda. De er utrolige gode venner og på meg virker de som at de er avhengige av hverandre. Det kommer nok av at det ikke er så stor aldersforskjell mellom dem - Esmeralda er født 16.09.2009 og Ingeborg 03.05.2010.



I dag er det allerede søndag 16. Januar 2011, føler nesten at dagene flyr avsted og det er så vidt jeg klarer å følge med :) hi hi... Dagene forsvinner så raskt men det er vel kanskje like greit for da kommer våren raskere - og det er noe jeg gleder meg utrolig mye til. Tenk hvor deilig det blir når solen kommer, slik at vi kan sitte ute på terassen i solen og nyte kaffen ute :) I fjor kom våren og varmen i mars og jeg håper virkelig den kommer så tidlig i år også. Våren her på Vestlandet er utrolig nydelig!!!

I de siste dagene så har det regnet og atter regnet her nede - noe som igjen har resultert i at all snøen har forsvunnet og igjen er det mørkt, trist og ekstremt vått ute. Hagen min/hundegården er bare en gjørmehage og jeg kvier meg hver gang jeg slipper hundene ut dit - for når de kommer inn igjen så er det søle og dritt over alt etter potene deres.. Da er moppen utrolig god å ha :) Personlig synes jeg at det er mye bedre når det er vinter, da er det rent, lyst og hvitt ute - vi kunne jo ikke være så heldig i slik som vi var i fjor men kanskje kommer våren tidligere i år? Det er jo lov å håpe!!!!

I uken som har vært har jeg og hundene vært på daglige skogsturer noe som har vært både tungt og godt - men når regnet kom på fredagen så har vi i helgen holdt oss inne (hverken jeg eller mopsene synes det er noe stas å gå tur i regn som faller vannrett..)

På kommende onsdag er det 2 uker siden Marie ble parret med Theodor og jeg er så utrolig spent på om hun er drektig, her synes jeg ikke tiden går raskt nok slik at jeg får vite noe med sikkerhet - HÅPER virkelig at det kommer mopse-babyer hit i begynnelsen av mars!!!

Til sist vil jeg bare ønske alle mine lesere en flott og fin kommene januar uke, klem Mona
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: